Momm12 Evimiz de klima olmadığı İçin 32 derece biraz önce bebeğimin ateşine baktım 37 dereceydi ılık pamukla kompleks yaptım 36 düştü şimdi tekrar yükseliyor 36.9 oldu sıcaktan dolayı mı yoksa ateşi mi var ? Calpol versem mi bilmiyorum 🤷
mom54546 Momm12 ateşi yok canım bebegın ısısı gayet normal 38 e falan cıkarsa oyle mudahale et ateşi 38 i gecmedıkce ilaç verme ılık duş aldır baktın inmiyo ateşi oyle ilacı ver ilaç en son şey zaten