Minikbebe Kızlar bebeğim mama + meme besleniyor saçımı ombre yaptırıp açıcı kullanarak açacağım kaç gün emzirmemek lazım bilen var mı
melisaninannesi Minikbebe canım açıcı kullanmayıp doğal boyayla boya istersen 2 kere de sağıp dök ben öyle yapmıştım emzirdiğim zaman
aylizinannesiii Minikbebe bende gratisten organik sarı boya aldim sacim siyah acilir belki diye ama yapmaya korkuyorum emziriyorum diye bende bekliyim burda yaptıran var mi acaba
Minikbebe melisaninannesi siyahı sarı yapmaz sanırım kuaföre gideceğim de onlar da kimyasaldır kesin o yüzden yaptıran var mı sormak istedim