Esleminannesiiimeme reddi yapar aman diyim biberon emzik vermeyin, emmemesi sürekli emmek istemesinden daha kötü inanın.. 3 aydan sonra azalıyormuş, çevreye ilgi artıyor çeneleri kuvvetlendiği için de daha kısa sürede doyuyorlarmış, az sabır.. süt talep oldukça üretilecektir, arada akışı azaldığı için kızıyor olabilir..