Ben doğum yapali bugün 3 ay oldu. Benimde şişlik kızarıklık ve sertlik oluştu dikislerim açıldı doktor rif ve antibiyotik verdi. Tedavi ise yaramadi bu sefer sabah Askam serum yedim antibiyotigi damardan verdiler sonuç yarın ameliyat olacağım. Ihmal etmeyin lütfen ben doktorun ihmali yüzünden 3 aydir agri içindeyim