AybarsKubra Merhaba anneler dün sünnetimiz oldu çok şükür ama dünden beri bebeğim sürekli uykuya eğilimli yani normalde zorla uyurdu şimdi beslenme alt değişimi yapıp tekrar uyumak istiyor oyuna bile vakit kalmıyor normalde uyusun diye ölürdüm ama şimdi tedirgin oldum böyle birşey yaşayan var mı aranızda?
Deletedmom115 AybarsKubra Uyumasında sorun yok eğer ilk gün çok ağladıysa yorgun düşmüşte olabilir yada verilen ilaçların etkisi de olabilir
Bisaniye AybarsKubra ilaçlar uyutuyor olabilir. Emmesinde bi problem var mı? Benim oğlum sünnetten üç beş gün sonra hasta oldu üşütmüş tabi daha soğuktu havalar hem uyku hali hem huzursuzluk hem de emmeme sorunu yaşadık ağrı kesici fitil verdi doktor paradox mu öyle bişeydi onbeş dk sonra kendine geldi ama hiç emmiyordu
Kayrarel AybarsKubra siz şanslısınız biz geçen cuma Sünnet ettirdik 5 gün oldu hala huzursuz ilk üç saat bağıra bağıra ağladı korkunçtu şimdi de kucaktan inmiyor bıraktığım anda basıyor yaygarayı üstelik verilen krem alerji yaptı kolları yüzü kırmızı döküntü oldu 🥺
AybarsKubra Sibellaa teşekkür ederim dün akşam 1 kere 1 çay kaşığı calpol verdim uyuşukluğun geçtiği zaman için
Sibellaa AybarsKubra yani belki ondan olabilir diye düşünüyorum biz de öyle bi ıyku hali olmamıştı rutin uykuya devam etmiştik. Bugün ağrı kesici vermeyin bi isterseniz çok ağlarsa öyle verirsiniz takip etmeye çalışısın. Anestezi Genel mi lokal mi oldu?
Sibellaa AybarsKubra ilk gün ağlayıp yorulmuş olabilir bi de hastanede de ağrı kesici veriyolar biraz daha dozu yüksek oluyo mesela bize fitil vermişti dpktor öyle demişti ondan uyumuştur. Emmesinde sorun yoksa ateşi aşırı kusması yoksa sorun olmaz ama siz yine de gözlemleyin. Umarım sadece dinleniyodur. ☺️ Geçmiş olsun 🙏🏻
Asiyetr AybarsKubra bende salı günü yaptırdım paranox s fitil verdi bide yapısmasın beze diye furacin krem benimki gazlı bebek oldugu için ağlıyo hep zaten cok zorlanıyorum gaz çıkaramıyorum
Btlalp Herkese iyi geceler bizde bugün ödül sünnet çok zor geçti bizim ilk 6 7 saat sürekli ağladı ilaçlarını sürdüm şu an yorgun düştü uyudu korka korka kuzum şey soracaktım bu kremleri sabah akşam demiş eczacı her alt değişmede sürsem sorun olur mu çünkü etkisi geçse kremin sıkıntı sizler ne yaptınız bakımını
Btlalp Herkese iyi geceler bizde bugün olduk sünnet çok zor geçti bizim ilk 6 7 saat sürekli ağladı ilaçlarını sürdüm şu an yorgun düştü uyudu korka korka kuzum şey soracaktım bu kremleri sabah akşam demiş eczacı her alt değişmede sürsem sorun olur mu çünkü etkisi geçse kremin sıkıntı sizler ne yaptınız bakımını
Zeyno_mehmet Biz 5 buçuk aylıkken yaptırdık. Sadece o an dikiş atılırken ağlamıştı başka hiç sorun yaşamadık çok şükür. Geçti gitti Btlalp Evet her alt değiştirmede sür kuzum bide her gün sıcak suya otur oynasın daha çabuk iyileşiyor
Btlalp Zeyno_mehmet çok teşekkür ederim canım ok sağol bizimki 4 ay 16 günlük olduk sıcak su olur mu dersiniz büyük bebekler için duymuştum ama umarım çabuk geçer inşallah iyi geceler
Zeyno_mehmet Btlalp yani çok sıcak değil canım normal ılık su işte. Dus aldığı gibi. Ne kadar çok suya girerse o kadar çabuk iyileşiyor yani bizde öyle oldu 🤗😍