yaseminoztrk eyesi batar dedi buyuklerimiz de ama cok şükür bi sikintimiz olmadi. Ilk 2 ay cok dikkat ettik. 2 ay 1 gunlukten itibaren yattigi yerde ellerinden tutup oturur pozisyona getiriyorduk bir kac saniye oyle oturtuyorduk 3. Aydan itibarende 15 20 gun kadar kucagimda oturttum kisa sureli sonrasinda koltuga etrafina yastik koyarak oturttum birde ana kucagi mi ne deniyo ya sallanan seyler varya pna yari dik yari yayilmis pozisyonda oturttum 4 ay civarlarında da koltugun kosesine koyuyorum etrafina destek koymadan oyle oturtuyorum mama sandalyesinde de bi 15 gundur falan oturuyor