Merhaba anneler kızım 11 aylık ilk 2 ay süt verebildim kızıma sonra emmedi ve benimde sütüm kesilmişti tamamen şuan tekrar gelmeye başladı ve ben çok şaşırdım normal mi böyle birşey ? Başına gelen anneler varmı arttırmak istesem sütüm artar mı? emzirebılır miyim kızımı
Hap ile korunuyorum şuan