Deletedmom_36 Egemenin_Annesi sulu seyleri hic sevmem🙈islak hamburgeri mesela😅😅bu arada madem kayserilisim arada davet et mantiya🙈
umutvar1 5-cocuk-annesi ben aslında yazın hiç çorba yapmam ama karı koca hasta olunca sıcak bir çorba şart oldu, size de afiyet olsun :))
Ysmndfne Ozi12345 şu sıcaklarda hiç yemek yapmayıp akşama kadar yatmak istiyorum 😃sonra da devamlı kahvaltı en basiti 😃
3children1mom Deletedmom_36 Birde mantı çorbası var ama kayseriye ait değil adana osmaniye tarafına ait cnm. Sumakla yapılır icine nohut konulur. Dün yazamadım küçük kızım hasta tam elime teli alıyorum birşey çıkıyor 🙄
Deletedmom_36 3children1mom ya salgin var diyorlar acaba oylemi oldular ah canim 3 cocum birde hastalik iyice cok yorulmussjmdur Allah yardimcin olsun
3children1mom Deletedmom_36 Sağol canım evet salgın ateşli düşmüyor hiç bir şekilde 🤦🏻♀️ Evin isi yemek de var tabi. Arada elimi alıyorum. Bir anda bisey çıkıyor
3children1mom Deletedmom_36 Taş atsam yetişir uzaklıkta teyzemler dayımlar. Annemde 1 saatlik uzağımda. O belsin de oturuyor ben ildemde Ama görüşmüyoruz ☺️