Cookanne Uyku düzeninizden bahseder misiniz tıkandım kaldım ne gündüz ne gec ie uykumuz kalmadı mahvolduk ailecek. İlk çocuğumda her şey iyiydi şimdi 2. Cocuğum da karmakarışık oldu. Yapmam dediğim her yola girdim yeterki uyusun, diye…
Rabis5334 Cookanne 8 ay 6 günlük olduk bu aya kadar gündüz uyku düzeni çok yıpratıcıydı 10 dk uyur uyanırdı..Çok şükür çok bi ağrısı sızısı olmasın gunde 3 uyku yapıyoruz uyuma süresi uzadı daha keyifle uyanıyor güzel vakit geçiriyoruz.. aksamda saat 9 gece uykusuna geciyoruz 2 defa acikinca uyanir doyururum uyur kendisi öyle sabah olur artik ..Ama bunlar tabi her cocuk icin aynı olmaz canm
Mira61 Cookanne aynı durumu yaşıyorum 8,5 aylık oğlum uyku 0 kafayı yememe az kaldı 1 yasını bekliyorum uyku düzeni olur diye
12svg 8.ayda uyku gerilemesi varmiş. Belki sebebi budur . Ama illa birşey oluyor yok atak yok diş yok uyku gerilemesi… Uykusuzluktan bir yerde sızıp kalicaz valla