Kızlar covid 2. doz aşımı bikaç gün önce oldum.Ertesi günden itibaren bogaz agrısı burun akıntısı kas agrıları başladı aşıdan sonraki 4. gün ateş ve üşüme 5. Gün yani bugün de koku almamaya başladım.Aşının yan etkisi mi yoksa korona mı oldum bilmiyorum bugün gidip test yaptıracağım fakat merak ettim bu durumu yaşayan var mı?