Kızlar merhaba bebegim dün sabahtan beri huysuz belden yukarısı cok aşırı sıcak. Ateş ölçer ile ölçüyorum dün gece 38.4 dü bugun 37.3 5bucuk aya dogru gidiyoruz. Elleri ayakları sıcak hani derler ya ateşi olan cocugun elleri ayakları buz gibi olur diye o yüzden söyle dedim.. dışarıdan da yanakları fln da normal ama kafası yanıyor.hava çok sıcak o yüzden mi vucudu bu kadar sıcak ya anlamadım gitti yada Diş midir bana fikir ve yardım edin lütfen ilk bebegim.. Bide istah da gitti cok severdi emmeyi mama içmeyi şimdi 90 cc zor içiyor iki üc saatte bir 150yapıyorum kalıyor azında geveliyor.