Kolik bir bebek olarak dünyaya geldi. Hadi kolik ağlar diye saatler ve susturmakla uyutmakla 1 seneyi doldurduk ama gelgelelim neden her dakika ağlar bi saniye de olsa arkamı dönsem mahalleyi başıma toplar bu neden artık sabrım kalmadı ne evime ne kendime bakmaya mecalim kalmadı önceleri kayınvalideme veririm üstkatimda oturuyo yok artık onda da durmuyo kimsede durmuyo dursa bile 2 dakika sabır çekiyorum. Dışarda onca bu yaşlarda bebek var hani bı bana mı öyle geliyo bı benim bebegim mi böyle ağlar diye strese giriyorum varmı bebeği böyle olan ne tür çare buluyorsunuz,😓😓😓