Arkadaşlar bebeğim icin kanguru aldım bebegim 3 ay 7 günlük fakat tereddüt deyim şimdiden kullanilirmi diye? Daha çok küçük çünkü öyle geliyor bana. Bebeğim küçük doğdu 3 aylikken anca 4 kilo oldu. Şimdiden onu kanguru koyup cikabilirmiyim ya? Ayaklarını şimdiden ayırmak nebilim korkuyorum🤔 siz nezaman kullandınız?