Kbrnr_krkmz Sezeryan doğum yapan hanımlar siz ne zaman adet gördünüz yada adet olduğunuzu nasıl anladiniz
MotherOfAlmila Kbrnr_krkmz Sezaryan olduktan 4 ay sonra. Ne guzel seviniyordum olmuyorum diye.😂😂 Tam da asiri sicaklar da denk geldi.
Kbrnr_krkmz KoalasMom ben şuan 34. Gunumdeyim iki gündür normal adet oluyormuş gibiyim acaba bende adet mi oldum
Duygusuz Kbrnr_krkmz sezeryandan sonra benim kanamam 40 gün boyunca oldu hemen ardından da adetim başladı düzenli her ay oluyor ama halam da sezeryan oldu onun kanaması da olmadı 1 yıl boyunca regl de olmadı