[silindi] Eşim yanlış emzik almış hiç kullanılmadı bebeğim tutmaz biliyorum 2adet 125 tlye almış eczaneden kargo dahil 90 tlye satıyorum Almak isteyene hemen kargoya vereceğim ( fotoğraf nasıl atılıyor )
Deletedmom27337 [silindi] çok pahalıya almış eşiniz. Eğer kullanmadıysanız iade edebilirsiniz eczaneye yanlış aldık die. Zarar etmemiş olursunuz
sarilokumumm Iremozerrtlg hepsiburada dan aldım 6-18 69 tl 2 li bakın isterseniz mağazada bulamadım olduğum şehirde