Arkadaşlar selam.
Oğlum bugün 2 aylık oldu ve hala uyumuyoruz. Gündüz uykuları hiç yok, geceleri bazen saat başı uyanarak uyuyor, bazen uyumuyor...
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Bebeğime uyku düzeni oluşturabilir miyim, sizler benimkine benzer durum yaşadınız mı, yaşadıysanız nasıl çözüme kavuşturdunuz?