use_use oğlum normalde çok iştahlı bir bebek şimdiye kadar yemesi çok güzeldi ama şu sıcaklıklar arttığından beri iştahı gitti, 2-3 kaşık alıp bırakıyor ben de zorlayıp tiksindirmektense yediği kadarıyla bırakıyorum, bence aç geziyor ama zorlarsam daha da ters tepermiş gibi geliyor, bence siz de yemiyorsa zorlamayın sevdiği bir şeyler varsa yiyebildiği kadar verip üstelemeyin hiç yoktan iyidir