erzey
Geçmiş olsun 🙏🏻 Biz özele gidiyoruz ama doktor numarasını vermedi 🤷🏼♀️ Biz de teklif etmedik. Bazı durumlarda iyi olabilir aslında ama bazen de diyorum ki herkes özele gidemiyor herkes doktor numarası alıp her şeyi soramıyor ama onlarınki de evlat 😔 Doktorlar herkese numarasını vermemeli diye düşünüyorum zaten, herkes değil ama çoğu kişi herrrr ama her şeyi yazıp doktora soruyorlar, bir arkadaşım var doktor, ondan biliyorum. O yüzden vermiyor olabilirler, ki hak veriyorum da. Sizin anlattığınıza göre bir şey der, olmaz sonra doktor suçlu olur hem de siz kötü duruma düşersiniz mazallah. Ne bileyim riskli bir şey yani ben doktır olsam ben de vermem numaramı yani 🤷🏼♀️ Sağlık ocağına gidip belki sorabilirsiniz sorunuzu orada sizi takip eden ebeye. Ya da doktora aoracak kadar acil olduğunu düşünüyorsanız doktora gidebilirsiniz.Umarım kötü bir şeyi yoktur yavrunuzun ❤️🙏🏻