Bubenimoykum Bugün şükür 9 gün oldu bebeğim uyku esnasında çok hareket ediyor elleriyle yüzünü gözünü çiziyor bu sebeble kendini uyandırıyor kundak yapmak istemiyorum hava çok sıcak ama bu şekilde de uyku düzeni bozuluyor, buna Bi çare bulan var mı acaba?
Wanderlust Bubenimoykum tirnaklarini kesin sik sik, eldiven takmayin gelisimi acisindan suan dunyayi kesfettikleri en onemli organ elleri- gozleri bile net goremiyor cunku henuz o yuzden ciplak olsun. moro refleksi dolayisiyla ilk 2-3 ay cok sicriyorlar tamamen dogal bir durum yarim kundak iyi oluyor ama sicaklarda ince pamuklu bir tulbent ile sadece ellerinin ordan yapabilirsiniz belki o sekilde daha az hareket eder😊