Zaten epeydir bu şok market bu şekilde yapıyor. Bir ara ciddi şikayet aldı, olaylar oldu sonra araba ve motor kuryeye döndüler ama hala bazı varyemez(!) şubeler yürüyerek götürüyor demek. Şikayet edebildiğiniz kadar şikayet edin, 5 kuruş para verip insanların canını çıkartmaya hiç kimsenin hakkı yok!!