Bebeğime 4 aylıktan 1 yaşına kadar çizgi film özlettim sürekli iki hafta önce ilgimi çekti isminle seslendigimde dönüp bakmıyor şuan ağlıyorum ilk çocuğum bilgisizlik benimde işime geldiği için uslu uslu oturması ama hiç gelişmedi sadece Tv’de çizgi film izlediğinde mutlu oluyor lütfen yardım edin otizm değil bence anneler hisseder benim hatam sürekli ağlıyorum artık ilgiyi sadece oğluma verdim TV açmıyorum başka ne gibi ilerlersem yaşıtlarına yetişir lütfen yardım edin