Arkadaşlar doktor mama başlamamı kilo alımının az olduğunu söyledi. Kızım 5 aylık. Gün içinde sütünün az olduğu zamanlar ver dedi. Sorun şu ki sürekli emziriyorum zaten ve inanın sütümün az olduğu zamanı bilmiyorum çünkü kızım aç kalıp ağlamıyo yani hiç . geceleri baya gergin oluyo göğsüm o da emzirmeye daha fazla ara verdiğim için. Gün içinde mama meme olayını nasıl yapayım vallahi bilemedim sizler bi düzende mi veriyorsunuz