Kızlar kızım 6. Aya girdi ek gıdaya baŞladık günde 40ml anca su içiyor içiremiyprum biberondan almılıyor kaşıktan dokuyor püskürtüyor suluk aldım ondandan içmiyor artık kaşıkla zar sor içiyorum, nasıl su veriyorsunuz? Çişi cok azaldı zaten sıcak, terliyor cok cok çişinin rengide koyulaştı daha su içirmem lazım sanırım, birde bi ayda 500 gr alması normal olduğunu gösteriyor dimi beslenmesinin benı emiyor ama sanki sütüm yetmıyor gibi günde öğlen sebze aksammüstü yoğurt veriyorum yarım cay bardağı kadar, ama yoğurt yada sebze corbasına kaştırdığım hip 5 tahıllıdan mı bilmiyorum neden geceler cok huzursuzlastı 6-8 kere kalkıyor emmiyor gazı oluyor cok bu gün yoğurt vermıcem basıl olcak bakalım🤷🏻♀️ Hoş bu günde 6. Ay aşısını yaptırdık o huzursuz edebilir 🤷🏻♀️ Oh kafalar karışık anne olmak zor herşeyi düşünmekten bi hal olduk😓