Merhaba, kızım 9 aylık son bir aydır kendini kasma hareketi yapıyor, sinirlenince mi yapıyor anlayamadik. Neden olabilir, böyle bir durum yaşayan var mı? Peçete verince parçalıyor koparıyor, pankek yapıyorum yemiyor parçalıyor genelde bu şekilde bi hali var. Mama sandalyesine oturunca mutsuz gibi zaten ek gıda yemiyor bir türlü olmuyor. Benim gibi bir durudurum yasayan varsa nasıl bir yol izlediniz?