Merhabalarrr…
24 yaşındayım, 1 yıllık evliyim. Evlendiğimiz günden beri korunmuyoruz ve bebek istiyoruz. İlk başlarda adet gecikmelerim oldu (50 gün bile oldu) sonra doktora gittim (özele) çok kilolusun dedi doktorum, bu kilo hamilelik için uygun değil dedi (76 kiloydum ve boyum 164) her neyse dedim daha sonra ikinci gecikmemde tekrar gittim Prolaktinim yüksek çıktı. İlaçla iki ayda normale döndü. Tekrar gittim, enfeksiyon + yumurta tembelliği + pcos var dedi. Ben şok oldum. Umudumda bitti sanki. Aradan 2-3 ay geçti başka bir doktora görünmeye karar verdim. İşin ehli birini bulduk özel muayenesi var falan filan. Gittim anlattım olan biteni. Bakayım sana dedi. Tam da o gün yumurtlama dönemime girmişim. Baktı dedi ki pcos göremiyorum. Yumurta tembelliğin olsa yumurtan 21 mm büyümezdi dedi. Sende hiç bir şey yok dedi. Sadece zamana ihtiyacımız var dedi. Kilomu sordum, gayet normal dedi. 73 kg ydim o zaman. 3 kilonu kendin için verebilirsin dedi. O kadar mutlu oldum ki. 3 kliomu 2 ayda verdim. İlaçlarla 2 ay normal adet günümde adet oldum. 3. Ay kaynanamlar geldi. Her şeyi içime attım, kafamda büyüttüm Prolaktin yine yükseldi. Beyin emarına girdim temiz çıktı. Klomen kullandım 5 gün. Bugün iki adet yumurtam olduğunu öğrendim 🤲🏻 Umarım çatlar umarım bebeğim olur ❤️🤲🏻 Klomen kullanan var mıdır?