Bugün 2 ay 1 günlük olduk minik kızımın aşılarını vurdurduk ebe ateşi olmadan ateş düşürücü vermeyin dedi ateşi yok ama huysuzlaştı ağlıyordu bende bi çay kaşığı ateş düşürücü dolven verdim birşey olur mu acaba? Tecrübeli anneler bilgi verebilir mi ?