hazelrya 20 günlük bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyo çok ıkınıyo ağlıyo zorluyo ama çıkaramıyo sağlık ocağına götürdüm dubhalac şurup içir dedi ne kadar bitkiselde olsa bi tereddütte kaldım Bebeğine içiren oldumu bu şuruptan
Tubafadime hazelrya canim yapmıyorsa ve çok ağrısı varsa bir çay kaşığı zeytinyağı icir. Emziriyorsan sütüne karıştırıp verebilirsin buarada benimde bebegim 20 günlükken yapmamaya başladı 3 günde 1 yapıyor ben de 4. Gine kadar bekliyorum yapmazsa oyle veriyorum doktor söylemişti.