Selam kızlar kızımın bir hafta sonra kadar göbek bağı düştü sonra kanadı biraz acile götrduk normal ddi sarı akıntı gelırse cocuk doktru gorsun ddi kabuk bağladı cocuk doktrmuz kontrolde onu cıkardı böyle cıkarsaydınız ya kurumuş ddi snra tekrar oldu azcık kabuk bağladı biraz zaman gecti bir hafta olucak geceli bugun elimle hafıf dokundum cıktı cok hafıf bir damla bile degl etrafında iç tarafında kan vardı pamukla sildim cok azdı yani yok denilck kdr ama içimi endişe kapladı böyle bir durumu yaşayan var mı kızlar devam eder mi ki kan olur mu