Valla ben kepez devlette ejderhan diye bir doktor var kalça ultrasonu için ona gitmiştim o kadar ilgili ki içeri sadece bir kişi alıyor dışarıda ismin yanmadığı sürece içeri gireyim diyemiyor kimse randevu aldığım gibi saatim de girdim çok iyi ilgilendi devlet hastanesinde güvenerek gidebilirsiniz.. bende özelde aspendos anadoluda hamdi altun var aşırı kibar mütevazi ona gidiyorum özel klinik açacakmış bırakmayı düşünmüyorum evde bile bir sorum sıkıntım olduğunda sesli yanıtla bilgilendiriyor