Lalalala1 Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık ve yarı zamanlı çalışma varmış 170 aradım ama detaylı bilgi vermiyorlar part gibi mi dedim hayır dediler. Paranız tam yatıyor dediler sadece Bu şekilde çalışan bilgisi olan var mı aranızda?
Miniknur Yarisini sirket yarisini devlet veriyor galiba.boyle birsey hatirlar gibiyim ama bi sorcam arkadasa. 10 aylik oldu bebegim Bende eylülde başlayacağım işe part time. Maaşımın yarısı kesilecek diye biliyorum. Iyi hatirlattiniz bana bu konuyu.
Lalalala1 Miniknur hayır yarı zamanlı dedi yani şöyle doğumdan sonra istersem rapor bittiği tarihte 6 ay ücretsiz izin kullanabilirsin onda gitmiyorum para almıyorum ama isterseniz yarı zamanlı çalışma var o da yarı devlet yarı şirket tamamlayıp tam alıyorsunuz dedi ama nasıl oluyor açıklama yapmıyorlar çevrendedir bilen yok ona göre rapor bitim tarihine 1 ay kalaya kadar başvurmam lazımmış 🤷♀️
Miniknur Lalalala1 oyle bir sey yokmus o da farkli bi durum olmus ama nette bakinirken gordum 6 ay ucretsiz izin hakkini kullanmayip ise part donenlerde oluyor galiba sizin dediginiz. Benim artik gecti. Benim maasimin yarisi olcak onuda sirket verecek
Lalalala1 Miniknur Alla alla 170te bugün öyle bir bilgi vermişti neyse en iyisi iş verenimle görüşmek yine de teşekkür ederim🥰
Miniknur ly35 özelde de var ama yarım maaş alınıyor devlet kalanı tamamlamıyor. Hanfendinin dediği başka. O da sanırım 6 ay ücretsiz izni kullanmayıp işe part dönenlerde 6 aylık süreç için geçerli olan durum