Ebrugzbk YSR1810 YSR1810 Benim bebeğim de 14. gün düşmüştüm ama banyo yaptırabilirsiniz göbek bağını kapatarak su aldırmadan
Ez-gi YSR1810 benim kızımın 1haftalıkken düştü günde ıkı kez banyo yaptırmama ragman lutfen sızde banyo yaptırın bebegınıze göbegı düser elbet banyo onemlı helekı bu sıcaklarda
Tubacnr0 YSR1810 benim 11 günlük düştü şuan 13 günlük hastaneden geldiğimizin ertesi günü yıkadık doktorda yıkayabilirsiniz dedi zaten ferahliyor siz yine doktorunuza danışın tabiki
Pantikatak Kız niye aldırmıyon ben hastaneden gelir gelmez aldırdım bişeycik olmadı doktorlarda yıkayın der zaten. İyi kurula o göbüşün içini dışını yeter
Miniknur 12 . Gun dustu bizimde. Valla hastanede nasil yikiyorlarsu mu kacmis kulagina su mu degmis gobegine umurlarinda degil. Dikkatlice yika. Bebek rahatlasin bu sicakta mahvolmustur. Miss gibi uyur sonra:)
Deterjanhanim YSR1810 benim oğlumun da 13. Günde düşmüştü banyo yaptırın lütfen bu sıcaklarda yazık çocuğa göbeğini güzelce kurulayın kuru ve temiz bı mendil koyabilirsiniz göbeğin üstüne
Fabulas YSR1810 göbegini kapatarak yıkayabilirsiniz, sonra güzelce kurulayın sac kurutma makinesiylede kurulayın hiç bir sey olmaz