Okuyorum burada bebeği öğleden sonra 1,5-2 saat uyuyanları. Yok! Uyumuyor. Yarım saat uyuyup, kalkıyor. Tamam uyumasın ama 3. uykuyu da yapmak istemiyor. Artık uyku takip etmekten, hesap yapmaktan yıldım gerçekten. Kızım 10 aylık. Büyüdükçe uzar dediler. Uzadığı yok. Artık 3 uykuyu kesmemiz gerek ama kesemiyoruz. Son uykudan az önce 14:30 da uyanmış oluyor iki uyku yaparsak. 18:30 da yatırmam gerek bu durumda. Off çok sıkıldım.