Magnolina egelsenkonuss bizde insanız yorgunluktan bayılıyoruz artık eşin yardım etsin sen iyi olacaksın ki bebeğe bakasin
Mommyys egelsenkonuss neden canınızı sıkıyorsunuz anneyiz diye robot degılızkı .bende birkaç defa gece agladıgında dibimdeki bebegımı duymadım.esim almış uyutmuş kac kere.yorulyoruz halıyle cok normal.uzmeyin kendinizi.siz iyi bir annesiniz 🌸