Dün gece 1.30 dan 4 e kadar uyumadık kızımla gazı vardı biraz çıkardım sonra da etrafı izledi memede uyuya kaldı yerine yatırdım bende uyuyayım dedim saat 5 te kalkmış ağlamış ağlamış duymamıştım babası kalkmış sırtına kadar kakasını yapmış ben uyumuşum o sıra nasıl uyudum nasıl duymadım ağlamasını nasıl bı anneyim bilmiyorum ya aç olduğu için kalksaydi ben duymasaydim kendimi çok kötü hissediyorum bir daha uyuyamam bu korkuyla