Merhaba kızlar, bebeğim 3.5 aylık. 1 aylıktan beri konak sorunumuz var. Kalın sarı kabuk şeklinde çok yoğun. Zeytinyağ, bebe yağı, tarama herseyi denedik ancak geçmedi. Doktor da en son kortizonlu krem verdi ama yine tam geçmiş değil kaşımaya da başladı. Böyle bir durumla karşılaşan çözüm bulan var mıdır? Bir de sürekli yağladığımız zaman sivilce gibi birsey çıktı hala da gitmedi 1 hafta oldu. Yağdan mi acaba, aynı durumu yaşayanlar var mıdır?