Kızlar merhaba 28 aylığız tuvalet eğitimine başlamak istiyorum oğlum da biraz hevesli gibi ama kafama takılan bişry var sabahları bezimiz hala dolu oluyor yatmadan süt içiyoruz çünkü sizce bezinin kuru olmasını mı bekleyim gece kaldırırsam tuvalete ağlar mızmızlanır o yüzden uyandırmak istemiyorum.. bez bağlayıp gündüz mü öğreteyim yoksa bezi kuru olduğunda mı başlamalıyım ? Önerileriniz nedir