Uras10 Ben de 7,5 ay önce ssvd yaptım. İyiki diyorum böyle bir rahatlık olamaz. Sabah 6:30 da yatışım oldu. Açılmam biraz geç ilerlediği için doktorum epiduralle beraber buscopan iğne yaptırdı. Yarım saat içinde tam açıklık oldu ve 18:30 da doğumum gerçekleşti. Doğumhaneden yürüyerek çıktım. Yırtıksız dikişsiz doğurdum şükürler olsun. Doktorumun payı büyük devamlı zeytinyağıyla masaj yaptılar o sebeple hiç yırtık olmadı.