Arkdaşlar herkese selam. Dün eşimle test yaptırdık kendisi bugün pozitif çıktı ve 3 aylık bebeğim var.. :( bırakabilceğim bir yerde yok.. ben negatf ama halsizliğe doğru gidiyorum 2 gün sonra tekrar yaptırıcam büyk ihtimal pozitife dönücek bu konuda akıl verrmiisiniz böyle bi durumda emzirme vs napmam lazım şuan emziriyorum maske takıp ama evde hastalık var sonuçta :(