Nisanda doğum yaptim ve dogumdan sonra karnım ağrımaya başladı. Ama inanılmaz şiddetli bir ağrı ve aniden başlıyor. 2 defa kusma da oldu agriyoa birlikte kusunca kesildi ağrı, diğerlerinde ise bazen mide bulantısı oldu ya da hiç olmadi. Parolla geçmesini bekledim. Artık hastaneye gitmenin vakti geldi dedik gideceğiz ama neden oluyor böyle. Ben böyle karın ağrısı hiç çekmedim. Bebeğim açlıktan aglarken emziremiyordum bile