2 ay 15 gün önce sezeryan doğum yaptım. 25 kilo aldım hamileliğimde. 90la doğuma girdim şuan 73 kiloyum. Lakin göbeğim fazlaca çatladı ve sarktı. 40ın çıksın toparlanır dediler ama 1 aydır ne kilo verebiliyorum ne de göbeğimde ıfak bir değişiklik var. Göbeğim 2 parmak kadar sarkık. Tevrübe etmiş anneler ne zaman toparlanır bu göbek. İç çamaşırı bile katlanıyor göbek algına dikiş izimin üstüne terletiyor sonra da sızlama yapıyor bu sıcaklarda perişan olup aynalara küstüm artık.