Busra_14 Evden tv kaldırdık hiç yok. Tuvalete girdiğimde ağlarsa, ve aramızdaki ilişki o an için gerginse, benim tahammülüm sonuna kadar dolmuş ise 3 dakikalık bakkal amca şarkısını açıyorum. Onun haricinde hayır. Ben faydasını görüyorum yazanlar olmuş arkadaşlar hayır daha çok küçük büyük insanı bile saf gibi yapıyor teknolojik aletler doğru düzgün hiçbir faydası yok. 2 dakikalık şarkıyı izlerken bile oraya kitleniyor algıları tamamen kapanıyor, o zaman bile hemen vicdan yapıp alıp dışarı çıkartmaya çalışıyorum.