Cheddar Merhaba 10gündür karantinadayız. Kızım ilk iki gün belirti gösterdi sonra düzeldi ama iki gündür ateş ve boğazında akıntı var dün doktora götürdük solunum yolu enfeksiyonu dedi. Testte verdik pozitif çıktı. Normalde bugüne kadar hiç iştahsızlık yaşamadı diş dönemleride dahil. Korona geçince iştahı geri düzelir dimi? 23aylık bu arada
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Düzelir. Covid’ken yemek yemek istemiyorsun hiç. Belki tat kaybı da vardır. Yinede yedirmelisin zorla az az sık sık.. Hastalıkla mücadele edecek besin,vitamin gerekli. Geçmiş olsun kuzuya🙏🏻
mucizelerin_annesi Cheddar cnm cok geçmiş olsun covidde d vitamini çok önemli lütfen kullan bebeğin için rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah ama benim ailemde şuan komple karantinada kimse yemek yemiyor yeğenim falanda dahil 🥺🥺🥺🥺
Cheddar AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bi tek muz yiyo ve tost. Çok üzülüyorum normalde hiç bişeye burun kıvırmazdı 😔 bunlarda çok besleyici değil ki 2-3kaşık yese yeterli olur mu ki kuzu?
DenizSerap Maalesef covid geçirdiğimizde benim de bebeğimin iştahı kesildi zaten iştahsız bir çocuktu Ama atlattıktan sonra zamanla düzeldi. 2,5 ay oldu biz covid geçireli zor bir süreç ama karantinanız bitmiş 10 güne düzelir bence, çok geçmiş olsun.
Cheddar DenizSerap biz ilk4-5gün yoğun geçirdik. Sonra iyi hissettik kendimizi kızımda iyiydi birden yine başa sarınca korktum doğrusu. İnşallah çok sağolun
DenizSerap Cheddar d vitaminini aksatmayın balık yağı kullanıyorsanız onuda. Bu dönemde vitamin takviyesi çok önemli.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Olur tabiki. Diyorum ya saat bşı mesela 2-3 kaşık çorba, 30 dkaika sonra 2 kaşık yoğurt.. Zor bir dönem. Yeterki besinsiz kalmasın vücut. D ve c vitamin ağırlıklı beslersin zaten. 🙏🏻 Korkma araya sarımsak,soğan kat verdiklerinede.. Muz da çok iyi geliyor. Onu yemeside güzel. Tost ta iyi karbonhidrat enerji verir ihtiyacı var onada kuzum🙏🏻
Cheddar mucizelerin_annesi c vit ve d vit kullanıyoruz ilk başından beri. Size de çok geçmiş olsun sağ salim atlatalım inşallah. Gerçekten çok zor normal grip falan gibi değil hiç bazıları öyle söylüyor
Cheddar DenizSerap balık yağı söylenmediği için kullanmadı ama ondan da alayım. Diğer vitaminlerini düzenli kullandırıyorum.balık yağı ne almalıyım sizce? Çok teşekkür ederim yorumunuz için
DenizSerap Cheddar Balkonunuz varsa bol bol hava aldırın d vit dediğim gibi çok önemli biz doktorumuzla devamlı iletişim halindeydik kullandık öyle ki oğlumun ateş sonrası döküntüleri bile oldu..
Cheddar DenizSerap tamam balkona da çıkarayım. Evet kızımda da döküntü gibi şeyler var sırtında göğüsünde dün doktor ateşten dedi.
mucizelerin_annesi Cheddar aynen canım annemler diyor hiç böyle birşey görmedim inşallah herkes sagsaglim atlatsin 🤲🙏😫
DenizSerap Cheddar rica ederim ben ocean’ın kral Şakir resimli meyve özlü balık yağını kullanıyorum doktor tavsiyesiyle. Bol su içirin idrar yolu ile vücuttan böyle böyle atar inşallah 🙏
DenizSerap Cheddar ılık duş ve losyon sürün mustela varsa ben onu kullandım 3 günde falan geçti. Suyu seviyorsa leğenin içine koyun geç oynasın hem vücudu rahatlasın. Ah keşke çocuklara bir şey olmasa ama iştah için de zorlamayın bence.
Cheddar AyPerisiVeGokPrensininAnnesi valla o kadar enerjim düştü ki oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Çok saolasın canım sıkmadan az az vereyim hep
Cheddar DenizSerap tamam güzel anne gerçekten çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun hepsini uygulayacağım Allahtan suyunu bol içiyor. Hoşaf falan da kaynattım suluğuna koyuyorum içiyo hepsini. 🙏
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Cheddar Evet halsizdir zaten keyfide yoktur zorlarsan hiç yemez az az teklif ederek atlatır.kuzum… Deme öyle hastalanacak ama iyileşecek çocuk bunlar. Annesi onu iyileştirir. 🙏🏻 Sıvı alımıda bol olsun, su içsin çok çok içirdiğin suya bir iki damla limon sık ama.çok değil farketmesin hepsine de sıkma asidik arada c vit olarak 🙏🏻 Pekmez yerse limonlu pekmez verebilirsin şifa deposu🙏🏻