Kizlar konya’da yaşıyorum çevremde hemen herkes çeşme suyundan zehirlenmiş mide bulantısı kusma halsizlik gibi belirtiler oluyormuş şuan hazır su alamıyorum çeşme suyunu kaynatıp içsek mikrobu ölür mü sizce bide hastalıkla uğraşmak istemiyorum Allah korusun