Kızlar bebeğim bugün tam 8 aylık. 7 aylıkken grip oldu ağır atlattı menenjit aşısını yaptıramadık cunku olmazmış hastayken. Devlet hastanesine götürüyorum kızımı öyle belirli bi doktoru yok soramıyorum. Menenjit aşısının ilk dozu da 7. Ayda vuruluyordu 8. ay da yaptıran ya da bununla ilgili bilgisi olan var mı