Ben kullandım 1,5 ay kadar kabızlık fln yapmadı. Aşırı gazlı bir bebrgim var ilk 3 ay göbek fıtıgı olmustı ıkınmaktan günde enaz 10 kez masaj ve egzersiz yaptırıyordum sadcee anne sütü alıyordu.mama ve tabi kemdisi de büyüdügü için col rahatkadık biz. Smilac, bebelac gold bunlar hekim önerisiyle dönüşümlü kulalndıgım mamalar.