Burda hep okurdum bebeğim yataktan koltuktan düştü falan diye ben hep gözümün önünde tuttuğum için anlam veremezdim ama insanın başına geliyormuş. Yatak odamızı sattık yerde sadece yatak var. İki tarafı kapalı oğlumu yatırdım 7 aylık bu arada emeklemeyi de bilmiyor. Resmen yatakta L çizip yere yuvarlanmış hiç ses falan da çıkarmadı uyuyor zannediyorum. Başım çok ağrıyordu bakmıştım da 5 dk içinde geri geri emekleyip koyduğum engellerden çıkmış. Yatak yer yatağı neyse ki bişey olmadı. Ama ya yüksek yatak olsaydı 😢 diş çıkarıyor sık uyanıyor diye yanıma almıştım ama artık ders oldu beşiğinde yatacak 😢 size de örnek olsun diye anlatmak istedim güvenmeyin anneler beşiğinde kalsın devamlı 😢