Kızım 3850 gr doğdu. 3. Gün çocuk doktoru kontrol ettiğinde 3200 e düşmüştü fazla düştü dedi o ara ememedi alışma süreci falan bikaç öneri verdi. 1 ay kontrolümüz vardı bugün 4100 olmuş ama sağlık ocağındaki ebe doğum kilosuna göre yorum yaptı biraz moralim bozuldu bebeğim çok az mı almış😢 sadece anne sütü veriyorum