Merhaba anneler kızımı 1 yaş aşısına götürdüm ellerinde kalmadığını ve bu aşının az geldigini söylediler biz gelince sizi ararız dediler ama gecikince sorun olursa korkusundan bende sürekli aradım ve gidip geldim aşı tam 4 ay sonra yapıldı gecikmeli bir problem olur mu ? Aşının etkisi az olur mu