Bugün kızımın sonuçlarını göstermek için hastaneye gittim ve yine devlete gittigime bin pişman oldum kızımın vücuduna bakmadı bile kabardı diyorum bakmadı birde geçen seferde öyle bı test yaptılar ki kolunda 5 dk beklettiler sonradan reaksiyon verdi birşeyi yok dediler ve diyorki değerler bozuk şimdilik bir ölümcül risk filan yok 3 ay sonra yeniden gel ozaman ne olur bilemem napim bu 3 ay içerisinde ne verim ne icirim hicbirsey demedi hangi değerler bozuk dedim ben görüyorum burda dedi söylemedi ayakta kapının arkasında bekletti ya özelde yapılsa hemen götürecem yok ama yok😭bide bana diyorki inek sütüyle yoğurt yap getir burda yedir görim bakalım varmı alerjisi test yaparım tekrardan ekmek kemirdi birkaç defa ve o nasıl kabrma heryeri kabardı bunu da söyledim ozaman verme sende dedi gerçekten sinirden sıkıntıdan baş ağrılarına kaldım