marimon öyle üzüldüm ki 22 yaşında gencecik kız. Nasıl sapık bir ruh taşıyorsun içinde de hem kıza tecavüz ediyor hem öldürüyorsun… ceza-ceza-ceza… bir çok konuda insanların ıslah ettirilmesi için elden gelenin yapılması taraftarıyım ancak bu konuda sağlam cezalar gelmesini savunuyorum. Bunu yapmaya yeltenen bir kişi alacağı cezadan öyle çok korkmalı ki kızın izni olmadan parmağını değdirememeli. Ekstradan bir de eğitim boyutu var tabi.. o konuda da hem aileye hem çevreye hem devlete çok iş düşüyor. 😢😢😢 rabbim evlatlarımızı korusun. Onları hep iyi insanlarla karşılaştırsın içim yandı kızcağıza..son olsun 🙏